خرید سنگ تراورتن

خرید سنگ تراورتن بصورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه سنگ و معدن سنگ زیر قیمت بازار سنگ تراورتن آق دره،زنجان،اردبیل،آذرشهر،ابیانه،بوکان


 تلفن: 09123070389
 لطفا پس از تماس با سنگ فروشی بگویید: «آگهی شما را در سایت «لیست سنگ» دیده ام و کد «سنگ فروشی-178» را اعلام کنید»
 سایت «لیست سنگ»،یک سایت تبلیغات سنگ فروشی ها است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد.
 مکان: تهران - تهران
 تلفن: 09384192292
 لطفا پس از تماس با سنگ فروشی بگویید: «آگهی شما را در سایت «لیست سنگ» دیده ام و کد «سنگ فروشی-160» را اعلام کنید»
 سایت «لیست سنگ»،یک سایت تبلیغات سنگ فروشی ها است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد.
 مکان: گیلان - آستانه اشرفیه
 تلفن: 09120672036
 لطفا پس از تماس با سنگ فروشی بگویید: «آگهی شما را در سایت «لیست سنگ» دیده ام و کد «سنگ فروشی-50» را اعلام کنید»
 سایت «لیست سنگ»،یک سایت تبلیغات سنگ فروشی ها است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد.
 مکان: البرز - کرج
 تلفن: 09127274500
 لطفا پس از تماس با سنگ فروشی بگویید: «آگهی شما را در سایت «لیست سنگ» دیده ام و کد «سنگ فروشی-187» را اعلام کنید»
 سایت «لیست سنگ»،یک سایت تبلیغات سنگ فروشی ها است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد.
 مکان: تهران - تهران
 تلفن: 09129151875
 لطفا پس از تماس با سنگ فروشی بگویید: «آگهی شما را در سایت «لیست سنگ» دیده ام و کد «سنگ فروشی-186» را اعلام کنید»
 سایت «لیست سنگ»،یک سایت تبلیغات سنگ فروشی ها است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد.
 مکان: تهران - شهریار
 تلفن: 09056993391
 لطفا پس از تماس با سنگ فروشی بگویید: «آگهی شما را در سایت «لیست سنگ» دیده ام و کد «سنگ فروشی-183» را اعلام کنید»
 سایت «لیست سنگ»،یک سایت تبلیغات سنگ فروشی ها است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد.
 مکان: تهران - تهران
اگر شما هم فروشنده سنگ هستید یا سنگ فروشی، کارخانه سنگ و مشاغل مرتبط با سنگ دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه در سایت «لیست سنگ» ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.

سنگ تراورتن چیست؟
امروزه سنگ های زیادی در دنیا وجود دارد که برخی از آنها سنگ های قیمتی مانند سنگ های یاقوت و الماس برلیان و غیره می باشند و گاهی برخی از سنگهای دیگر سنگ های ساختمانی می باشد که از آنها در صنعت ساختمان سازی استفاده می‌شود و قیمت آنها بسیار کمتر است سنگ قیمتی می باشد.

سنگ تراورتن یکی از انواع سنگهای است که در ساختمان ها از آنها استفاده می شود این سنگها در نمای داخلی و نمای بیرونی ساختمان از آنها استفاده می شود.

سنگ در آوردن یکی از سنگ های بسیار پرفروش و نیاز است که هر روزه توسط سازندگان ساختمان ها از آن استفاده می شود و به دلیل کاربرد زیادی که دارد از آن در خیلی از ساختمانها استفاده می شود.

سنگ تراورتن چگونه به وجود می آید
خیلی از افراد سوال دارند که چگونه سنگ های تراورتن به وجود می‌آیند سنگ در آوردند یکی از سنگ های رسوبی و سنگ آهکی است که از رسوبات باقی مانده از چشمه های آبگرم دریا ها و غیره به وجود می آید.

از آنجایی که جهت رسوب گذاری گازهایی در بین این سنگ قرار داده می شود سوراخها یا حفره هایی در بین این سنگ باقی می‌ماند که این سوراخ ها توسط همان گازهای چشمه های آب گرم باقی میماند از این رو هر موقع این سنگ را ببینید این سنگ دارای سوراخ هایی در سطح آن می باشد.

شکل سنگ تراورتن چگونه است
سنگ تراورتن دارای رنگ های مختلفی است و اگر که بخواهید شکل ظاهری آن را تشخیص دهید یک نوع سنگ است که دارای سوراخ های بسیار زیادی در سطح آن وجود دارد و همچنین حالت یک نوار رنگی در بین آن وجود دارد این سنگ دارای رنگ های مختلفی می باشد. سنگ تراورتن نسبت به سنگ مرمر دارای جنس نرم تری می باشد.

انواع سنگ تراورتن بر اساس رنگ
سنگهای درآوردن بر اساس انواع مختلفی دسته بندی می شوند که یکی از دسته بندی آنها بر اساس رنگ سنگ تراورتن میباشد که برخی از رنگ های آنها عبارتند از:
سنگ تراورتن سفید
سنگ تراورتن کرم
سنگ تراورتن قرمز
سنگ تراورتن شکلاتی
سنگ تراورتن گردویی
سنگ تراورتن زرد
سنگ تراورتن لیمویی
سنگ تراورتن نقره ای
سنگ تراورتن بژ
و غیره

انواع سنگ تراورتن بر اساس شهر محل معدن
سنگهای تراورتن معمولاً بر اساس شهرهای که معدن آنها قرار دارد هم دسته‌بندی می‌شوند که برخی از آنها عبارتند از:
سنگ تراورتن آق دره
سنگ تراورتن زنجان
سنگ تراورتن تکاب
سنگ تراورتن اردبیل
سنگ تراورتن آذرشهر
سنگ تراورتن حاجی آباد
سنگ تراورتن بوکان
سنگ دراوردن ابیانه
و غیره

 

کاربرد سنگ های تراورتن
از سنگهای تراورتن جهت ساختمان سازی استفاده می شود و کاربردهای این سنگها در نماهای بیرونی ساختمان ها و نماهای داخلی ساختمان ها استفاده می شود.
این سنگ ها در برخی از کشورها و مکان ها حتی جهت کفپوش ساختمان ها هم استفاده می‌شود و در نماهای داخلی مانند قرنیزه دیواری و سنگ بغل پله هم استفاده میشود.

از سنگ تراورتن در چه مناطقی استفاده می شود
یکی از مزیت هایی که سنگ تراورتن دارد در برابر باران و برف و تگرگ و غیر بسیار مقاوم می باشد و به آسانی می توانید از این نوع سنگ در مناطقی که آب و هوای بارانی برف و غیره دارد هم استفاده کنید.

خرید سنگ تراورتن
اگر به دنبال خرید سنگ تراورتن می باشید می توانید لیست سنگ فروشی ها و معادن سنگ تراورتن را در لیست بالا به همراه شماره تلفن مشاهده نمایید و در قسمت پایین نام هر یک از سنگ فروشی ها شماره تلفن تماس آنها قرار داده شده است.

تلفن سنگ فروشیهای سنگ تراورتن
اگر به دنبال شماره تلفن سنگ فروشیهای سنگ‌تراورتن هستید در لیست بالا می توانید شماره تلفنهای تمامی کارخانه های سنگ فروشی سنگ تراورتن را به همراه شماره تلفن مشاهده کنید در قسمت پایین نام هر یک از کارخانه های سنگ فروشی و سنگبری شماره تلفن تماس آنها قرار داده شده است.

خرید مستقیم سنگ تراورتن از کارخانه
اگر به دنبال خرید مستقیم سنگ تراورتن از کارخانه هستید در لیست بالا می توانید اسامی کارخانه های سنگ تراورتن و معادن سنگ تراورتن را با جزئیات کامل مشاهده کنید در قسمت پایین نام هر یک از کارخانه های سنگ تراورتن نام استان و شهر آنها قرار داده شده است.

خرید ارزان سنگ تراورتن
اگر به دنبال خرید ارزان سنگ تراورتن هستید باید به صورت مستقیم و بدون واسطه آنها را از کارخانه های سنگ درآوردن یا معادن سنگ تراورتن د خریداری کنید در لیست بالا می توانید خیلی از معادن و کارخانه های سنگ تراورتن را مشاهده کنید و به صورت مستقیم و بدون واسطه از آنها خرید کنید.

از کجا سنگ تراورتن ارزان خرید کنم
اگر میخواهید انواع سنگ تراورتن را ارزان خرید کنید باید خرید خود را مستقیم از کارخانه ها و معادن سنگ تراورتن انجام دهید و بدون واسطه خرید خود را انجام دهید.

خرید سنگ تراورتن در شهرها
اگر در شهرهایی مانند اصفهان اردبیلی تبریز کرج قم تهران مشهد کرمان کرمانشاه کردستان و بوشهر سمنان زنجان رشت و غیر زندگی می کنید و به دنبال خرید سنگ تراورتن هستید در لیست بالا می توانید از سامی خیلی از شرکت ها و فروشندگان و کارخانه های سنگ تراورتن را در کلیه شهرها مشاهده کنید در قسمت پایین نام هر یک از شرکت ها شماره تلفن تماس آنها قرار داده شده است.